18 Ağustos 2013 Pazar

Bir Restaurant ta iyi hizmet almanın yolları


1.mümkünse haftada bir kaç kez gitmek

2.Sizin de seveceginiz bir masa belirlemek

3.Hafta içi de olsa rezervasyon yapma ve sevdiginiz masaya rezervasyonon yapılmasına ısrar etmek, (orada gurup  var derlerse ısrar etmeyin ellerinde deyildir yapamazlar ozaman ısrar etmeyin çünki ozamanda gıcık müşteri konumuna düşersiniz) bunu yapmayın

4.Size bakan garsonun ismizi bilmesi için arada sırada (örnek sen murat abinin ne istediği,ni biliyorsun zaten gibi. Farklı birşey istiyorsanız söyleyin) ama aynı şeylerden gelmesini istiyorsanız içeriğinden ufak hatırlatmalar yapın ama hepsini söylemeyin çünki istediklerinize önem verir ve beynine yazar birdahakine size o sayar ve böylece misafirlerinizin yanında iyi bir izlenim bırakırsınız (mesela ooo buranın müdavini demek,ki hergün geliyor gibi bir izlenim oluşur) hatırlatın samimi olun ama Fazla deyil yerli yersiz bir espiri yapar misafirlerinizin yanında neye uğradıgınızı bilemessiniz

5.Aslında en önemlisi de bunlardan biridir en kısa zamanda müdür şes varsa patronlarla samimiyet kurma çünki bu patronun tanıdıgı bu müdürün tanıdıgı diye daha fazla ilgi gösterirler.patronu anlamak için.? (patronlar çoğu işyerinde vardır sessiz sakin dolaşırlar en fazla hoşgeldiniz derler fazla diyaloğa girmezler ikram olmasın daha fazla para kazanmak için kendilerini belli etmezler ) Patronu anlamanın sırları sabit bir masada mümkün olduğunca misafirlerin tercih etmediği masada otururlar ve sürekli sağa sola bakarlar etrafı takip ederler şef veya müdürler yanına sürekli gelip bir şeyler söyleyip giderler ordan anlarsınız

6. Size bakan garsona oğlum falan buna benzer veya aşağılayıcı tavırlar servisi de size bakan garson ların sürekli değişmesine sebep olur

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BÖYLE ADALET OLUR MU?